Fredag Kväll :)

Tjoo. Hela dagen börja me att jah gick till skolan som vanligt. De var astråkigt men grillen å isak dampa xD, de va kul!
Sen hade vi klasskampen, och vårt lag vann :).
Sen skulle jag va med itchy och vi drack cider. Sen vare handboll och det va askul! (Förrutom att jag fick en lättare vrickning). Så nu är jag hemma och ser på tv me chips:).

Imorgon har vi fotbollsmatch astidigt, ser (Inte) fram emot de !


Summering av dagen: Tråkig i början, kul senare, handbollen var askul :).

Dagens låt: Eminem - Mockingbird (Instrumental).
Dagens människa: Emilia :)

Kommentarer
Postat av: Emilia! :)

Haaha!jag är dagens männisaka!!! :D <33

2008-08-25 @ 20:34:11
Postat av: Emilia! :)

Haaha!jag är dagens männisaka!!! :D <33

2008-08-25 @ 20:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0